svar till er

Dekan om Jag gillar inte dig.:
Sluta vara så fin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SVAR: Ge dig Dekan. Du är ju bara för gullig! :)
vanessa om Hej tråkigheten !:
vart har du köpt dina leggings????
sjukt fiiina!!!!!!

SVAR: Det är tyvärr inte mina det är min kompis Majas leggings men dom finns att köpa på hm.
Jennifer om Saker jag kan erkänna...?:
Håller med.. Och jag säger typ neger, turk, arab hela tiden och jag vill inte att folk ska tro jag är rasist för det? <3

SVAR: Bra typ någon som är som jag. Det är precis samma sak som att säga svenne!
Hatar när folk säger att det är inte samma sak! -.- <3
Jennifer om Finns inget längre någon blond Isabell !:
Skit fint! :D
SVAR: Tack sötnos! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback