Kommentarer !

Astrid H. om Jävla otur.:
Njea asså man kan ju tejpa när man spelar, jag har piercing och har spelat fotboll! Men om du ska ta, ta efter sommarn så säsongen lugnat sig för det är väldigt ömt och blir lätt infekterat! :D
SVAR: Tack för tipset ! ska säga det till Mamma & Pappa, Kram :)
Anonym om Isabell är mitt namn:
Fett söt du är ! :)

SVAR: Tack så mycket ! önskar att jag kunde säga detsamma men varför skriver du inte namn?
S A G A ♥ om Dagens person:
gumman vad sööt du är, älskar dej oroligt mycket älskling, glöm aldrig det, du betyder miljoner, och finns alltid här för dig, kan gå genom eld för att ge dej hjälp gumman.. du är min medicin för du gör mej alltid glad och jag är så jävla glad att jag har dig, älskar dej och tack för det otroliga fina inlägget ♥

SVAR: Saga älskling. Du betyder sjukt mycket för mig med, det du har gjort för mig är jag så sjukt tacksam för! Tack. Älskar dig sötaste älsklingen! Pusspuss♥ Saknar dig det var ett tag sen vi sågs. Träffas snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback