Jävla otur.

Låten är sjukt bra!
Vill ha navel percing. Pappa & Mamma tycker att det inte är någon bra idé när man spelar lika mycket fotboll som jag gör.
God morgon! ♥ Min mörgon började med att jag ligger och Snoozar i en timme(från 6 till 7 -.-).
Sen kommer Mamma in i rummet och säger väcker dig halv så sov till dess!
Somnar om till då, går upp och äter frukost Mamma och Victoria går.
Jag ligger kvar i soffan i vardags rummet, sen somnade jag tydligen sen vaknade jag 11 igen.
Men det verkar vara många hemma idag? 75 inne på facebok.
Ska göra lite nytta hemma, ska diska och fixa rummet tror jag!
Mamma städa mitt rum för någon dag sedan och det är redan kaos.

Kommentarer
Postat av: Astrid H.

Njea asså man kan ju tejpa när man spelar, jag har piercing och har spelat fotboll! Men om du ska ta, ta efter sommarn så säsongen lugnat sig för det är väldigt ömt och blir lätt infekterat! :D

2011-02-01 @ 15:17:10
URL: http://oneofthekind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback