Tidsfördriv

Två bilder på mig från idag. Haft jätte kul medans jag och Hedda inte gjort något speciellt. Först sov jag till tolv och sen cyklade vi hem till mig och fixade oss. När vi skulle tillbaka så skriker Hedda bromsa men jag kan inte? Då märkde vi att vi hade punka och att en sak från däcket hade åt in och fastnat i kedjan. Pappsen fick komma och hämta mig och Hedda med cykeln, vi orkade inte bära den enda hem och den gick inte att rulla. Duktiga tjejer!
Sedan träffade vi Viktor och hans tjej Emelie men det var bara ett tag för dom skulle iväg någonstans, men vart vet jag inte. Så vi drog till zinken och träffade mina älsklingar Jocke, Fabio, Dylan och Manne. Vi satt mest och snackade mycket grav blev det när Jocke drog ner byxorna och visade rumpan. Haha!
Dagen har varit mycket trevlig och samtidigt lung. Inte så mycket som har hänt men sånt är livet.
Jag hör av mig imorgon vad jag ska göra. Det blir antingen att träffa Simon eller flaten? Bra väder blir det flaten.
Puss o hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback