never say never..

Ni som har skrivit dom onödiga kommentarerna, jag tar det som ni är avudsjuka. Om jag är duktigt i skolan rör det väll inte er? Hoppas ni kan ta det på ett moget sätt och sluta kommentera onödiga saker.
Godmogron! Sista dagen i skolan sen är det lång helg och veckan där efter så har vi inga lektioner. Vi ska typ städa skolan i tre dagar? Ingen aning faktiskt. Men nu är det Onsdag och idag ska jag vara med Äjä antagligen. Blir skoj!
Imorgon ska jag och Ellen träffa lite kompisar, ska också bli riktigt roligt! Puss och hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: ida

Whhooooot?:O ja vill också börja åttan =)

2011-06-01 @ 13:16:33
URL: http://idapermangs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback