Låååååång helg!

Kan ni fatta att det är typ en vecka sen är det sommarlov? Själv kan jag inte få in det i min skalle!
Åh, vad jag längtar. Fast eftersom jag är jag ska jag på sommar skola en vecka. Men det är ingenting enligt mig.
I sommar ska jag hitta på massor av skoj! Ha riktigt kul, ska minnas denna sommar för livet.
Men nu ska jag över gå till dagen, idag har jag varit med Ellen i skolan. Ska vara med henne nu också men hon har på någon fest eller kalas eller vad man säger om födelsedags fester.. Men ska ringa och höra när hon kommer hem.
Jag måste igentligen sova hemma men tyvärr har jag förstark vilja så kommer ändå sova borta.  Tyvärr!
Nu ska jag gå och käka lite och sen dra, jag hör väll av mig imorgon eller senare ikväll. Puss

Har låten på hjärnan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback