17+ grader

Några bilder från dagen.
Bild 1. Min älskling. (Ellen)
2. Rickson/Milans tofflor.
3. Milan.
4. Osminkade jag.
Min dag började med att jag vaknade nio av att jag var kissnödig sen kunde inte somna om, gick upp fixade frukost. Fixade mig och som vanligt. Väntade på att Ellen skulle ringa sen ringer hon och säger "Jag har inget smink eller kläder.." Då kom hon hem till mig och fick låna smink och kläder för jag är så hemskt snäll vän.
Sen träffade vi Milan och Rickson, hade roligt faktiskt. Senare runt fyra började vi röra oss hem åt. Ellen hade träning. Efter hennes träning så åkte jag till henne och vi badade, det var inte så kallt fast där emot höll Ellen på dö så kallt det var. Riktigt mysigt slut på dagen. Nu tänker jag faktiskt gå och göra varm oboy och titta på film med min käre mor. Godnatt så hör jag av mig mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback