Träning

Hemma igen! Min natt har varit riktigt hemsk, det börjar med att jag och Odette går upp och lägger oss vid elva-tolv någon gång. Vi bådar somnar, sen väcker Odette mig vid två och säger jag har jätte ont i halsen.Jag gick ner med henne till Katja sen går upp igen, då kan jag inte somna om och ligger i mörkret helt själv. Jag trodde jag skulle dö.
Ärligt talat så fick jag tårar i ögonen, fråga mig inte varför? Jag är sjukt rädd för mörker. Sen låg jag klar vaken till 4 ringde och smsade med några som var vakna. Typ halv 5 så gick jag ner och la mig soffan och somnade 6.
Sen blev jag väckt 9 för dom tänkte att jag kan gå upp och lägga mig. Jag gjorde det men sov bara en halv timme.
Sen fixade jag mig och gick ner igen, resan tillbaka blev med Odettes mormor Mimmi. Ikväll blir det träning och sen slappa själv hemma. Pappa och mamma ska på konser. Kram

Böghög ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback