Jag vill inte gilla dig mer än som kompis.

Tjena mitt bena! hur är läget? :) Nej, är inte seriös någonstans.. Har super duper tråkigt. Titta klockan liksom 02.42 är klockan nu och jag ligger upp vaken själv, nedå inte mobbad alls. Idag ska jag väl träffa någon rolig människa eller människor, vill ej vara en soffpotatis idag igen. Vaknade 4 igår, hemskt! Hela dagen förstörd. Kom hem vid kvart över sex. Jag legat och degat i soffan sen dess. Men efter Damfotbolls matchen Sverige-Japan. Cyklade jag, Emma och Josefina ner till Dreviken och tog ett kvälls dopp. Såklart är det varmare i vattnet än i luften så man ville ju inte gå upp.
På söndag blir det Gothia i en vecka efter det blir det en vecka med Hedda i Göteborg.
Sen blir det en tog resa själv från Gbg-Sthlm i tre o en halv timme.
Sedan bär det av mot Åland med familjen, hoppas det blir kul för jag har varit rätt ati mot den resan..
Tre veckor från mitt hem, min säng och mina vänner som inte går i mitt lag.. finns några få som kommer sakna extra mycket!!
Godnatt, nu ska jag sova och inte vakna typ 4 på eftermiddagen ;)
Jag älskar dig otroligt mycket Odette! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet inte hur jag hittade hit, men du har en väldigt fin blogg! gillar den fina bakrunden!

fina bilder du la ut :)



kolla in våran? :)

2011-07-14 @ 12:14:16
URL: http://ellaochjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback