I don't wish to be everything to everyone, but I would like to be something to someone.

Nu kommer jag vara borta i två veckor i Göteborg, imorgon blir det gothia sedan Hedda vecka! Shopping, killar och leva livet i Gbg. Najs.. Bli resan ner blir med Ellen, Hedda, Peter och Oliver. (Peter = Heddas pappa, Oliver = Heddas lillebror.)
Ska upp 6 eller 7 imorgon ska duscha och vet inte vad jag ska ha på mig. Och efter Hedda veckan ska jag till Åland med Familjen men först blir det tåg i 3 timmar ensam. Då kommer det bli många sms!
Hemma 22.00 i Stockholm Fredag om två veckor. Byter packning och morgonen efter blir det Åland.
SEEEEEEEEEEEEEES :D Njut av livet så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback