skulle själv kalla mig trötter

Vilken fin bild eller inte.
Men ligger i sängen och försöker smsa med min CP telefon, den la av ett tag på dan idag.
Så om ni smsar mig och jag skriver "Vem?" ta inte illa upp att jag har raderat ert nummer eller så?
Min skärm är ju helt :S men jag överlever , har typ som en regnbåge på hela skärmen och den rör sig.
Skit coolt va? ;) inte min störst dröm.. men mamma snackar om att jag ska typ få en ny mobil men det låter bara som ett sagt kanske..
Ska få mitt barnbidrag nu i Januari månad, vet inte riktigt hur mycket jag får ?
Men har hittat en hyfsad bra mobil på blocket för ett bra pris, jag tänker betala själv om jag inte får en helt ny mobil. Det duger för mig bara jag slipper leva länge till med det hära helvetet.
Vi får ser hur det blir?
Om ni inte redan visste det håller jag på spara pengar till en system kamera, har rumt 2000 kr.
Lite mer behövs men fyller får snart liksom ? :-)
Men ska börja försöka stänga ner datan o sova, kommer inte lyckas så bra men värt ett försök.
Sov så gott ! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback