Missat lite...

Dag 19 – Detta ångrar jag

Jag ångar inte så mycket men det finns väll onödiga bråk med kompisar och familj man gärna kan ha sluppit?
Så det är väll det jag ångrar.

Dag 20 – Den här månaden


Januari 2011 första månaden på ett nytt år. Har varit kanon bra, lärt mig en massor av saker.
saker jag har lärt mig själv då.
Har varit med många fina personer.
Månaden är inte slut än i alla fall, Hedda fyller år så ska gratta henne o fira henne.

Dag 21 – Ett annat ögonblick


När jag bytte skola, det var otroligt det kändes som jag var en ängel eller vet inte vad?

Dag 22 – Det här upprör mig


Att bråka med någon.

Dag 23 – Det här får mig att må bättre


Vara med folk jag tycker om :-)

Dag 24 – Det här får mig att gråta


Att läsa min mormors gamla dagbok hon skrev samma år som hon dog.
I den har hon skrivit till mig och varje gång jag läser texten brister jag av tårar.

Dag 25 – Den första


Den första vad? kille? puss? strul?

Ja berättar om lite allt möjligt då.

Kille: Oj kommer jag inte ihåg? dagis och 6:or sprang man ju runt och frågade om alla ville vara tillsammans liksom. men det första seriösa för hållandet var typ i 4:an då pussades man i alla fall ? det kanske var det första seriösa förhållande.
Puss: min första puss kommer jag inte ihåg? den var ju typ i 6:ors .. kommer ihåg att vi hade puss krig?
Strul: ärligt talat kommer jag inte ihåg det alls..

Dag 26 – Mina rädslor

Är jätte mörk rädd !

Dag 27 – Min favoritplats

Stranden och min säng.

Dag 28 – Det här saknar jag

Min mormor och sommaren.

Dag 29 – Mina ambitioner

Vet ärligt talat inte vad det är?

Dag 30 – Ett sista ögonblick

Att jag blickade nyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback