Ja då ska jag väll dra åt helvete då.

Tackar man tackar att få så fina ord av två personer man verkligen älskar, ojoj det betyder ju mycket.
Jag tänker aldrig glömma det här, ALDRIG. Det sivder så jävla hårt innom mig!
Nu är jag riktigt förbannad, usch vill inte tänka på det men de är lite svårt. Nu har jag en tid som jag mår skit men jag tänker fram åt och tänker på att det kan bli bättre, jag tänker o tänker men i mina tankar kommer det aldrig bli bättre! Ser inte det fram för mig. det enda jag ser nu är ilska, vad händer? Jag förstår ingenting. Jag vill inte ha det så är,  jag klara mig inte så här! Kanske en vecka eller två men inte mer. Förstår ni inte att ni drabbar mig?
Jag kan dra åt rikiga helvetet om ni vill det?..eller. Det kanske är precis det ni vill, jag har redan skador för livet. ska jag få ännu mera nu? Jag klara inte av det hära mer, seriöst ! Vill flytta till hammaranda till en fosterfamilj som bryr sig om mig?! annars tar jag hellre livet av mig och har det bra i graven och då behöver man i alla fall inte tänka eller göra så mycket... skönare än vad jag har det nu? Det här en dag jag aldrig kommer glömma kommer inte glömma gårdagen hellre. Tack vare er. är jag inte värt ett skit längre eller juste jag är bara ett stört cp barn i era ögon?.. tack ännu en gång för allt. Vill aldrig mer se er ! ni är inte ens värda ett "hejdå" men bara för jag är så snäll men samtidigt så fruktans värt irreterad så får ni ett "Hej fucking då!!"..
(ni kommer inte få tag i mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback