- Vill tacka ödet för att det har gett mig dig !

Hej Hedda min älskling och alla andra för det men detta inlägg tillbringas till Hedda speciellt.
Kommer du ihåg vi träffades? men i alla fall ska förklara hur jag känner och kände.
Jag o en kompis Iza, vi bytte från örby till enskede. men jag började inte i samma lag som dig för du spelade i lag 1 och jag började i lag 2. Men jag såg din på träningar när ni hade träning i mitten på planen och mitt lag å kanten av planen och killarna längst bort. men första gången jag såg dig frågade jag några tjejer i mitt lag? vad heter hon i brunthår?dom svarade Hedda, jag frågade efter efternamn då blev det ett Henriksson.
Första intrycket jag fick för dig var att du sminkade dig lite mycket men att du var sjjuuuuukt söt och verkade skit snäll. så jag kommer ihåg att jag tittade upp dig på facebook men jag ville inte adda dig först för det verkade lite random att komma från ingen stans och bara adda dig, du sulle bara "eeemmmhh okej???""
Men efter gotiha fick jag kontakt med dig addade dig på facbook snackade lite då och då men väldigt sällan.
sen en dag när jag skulle träffa Maja för första gången utan för fotbollen så fick jag träffa en tjej som hette Sofia.
En ringer du och frågade om du kunde sova hos henne hon sa okej, sen frågade hon mig om jag ville sova hos henne. Jag kommer ihåg att jag sa visst okej för mig men jag känner inte Hedda. Maja sa då till mig du kommer göra det hon är inte farlig Isabell ! Jag var skit nervös ville inte göra bort mig för en sån cool tjej som dig, det var så himla viktigt för mig då... sen du kom och hälsade på mig och allt, vi satt och snackade i Majas säng ett tag när du kom den gick vi med Maja och flummade till godis affären för att köpa godis!  vi tog minst 2000 bilder bara till affären och säker lika många tillbaka. På kvällen när Maja ville sova så stog vi och tog foton , minns det som det skulle kunna vara igår? men när vi tog alla dom dära miljonerna bilderna så kändes det som jag hade känt dig i hundra år? skit skumt. men jag egentligen bara hade känt dig i 2-3 timmar ! shit va kul vi hade , vi stog säkert minst en timme och höll på men olika slags bilder. sen när vi skulle gå och lägga oss så log vi bredvid varandra och Maja i fotändan och tog somnade direkt, hon var skit trött. Vi log och snacka ett jävla tag och vi slutade aldrig.
du berättade saker för mig son jag var din bästa vän och jag gjorde detsamma, o vi hade fortfarande inte änt varandra så länge.. tillsist när vi somnade så vaknade jag mitt i natten och då höll du om mig och sa "isabell" .
Gulligt va?! men sen nästa dag satt vi vid frukosten och garvade åt en stol och att Maja sa att vi hade torr humor.
Jag kommer ihåg att vi satt osminkade och fick tårar i ögonen sen började Maja grava åt oss! satan vad kul vi hade!! Glömmer fan aldrig den dagen eller dagarna. men grejen var att jag fick ditt nummer innan den dagen igenom Iza hon gick fram till dig efter matchen och frågade om hon fick ditt nummer, du sa okej ! sen när du hade sagt det kommer jag ihåg att jag sa kan jag också få det och du sa visst och sa ditt nummer...jag vet att du tänkte "random tjej?" men men , hälften vågat hälften vunnit. är det inte så man säger?
sen den dagen har vi börjat snacka var dagligen och vi började träffas själv och oftare. det var som min dröm blev sann. vi träffades först en gång i veckan typ ? och nu har du blivit min vardag. Du är som min familj eller min syster, stora syster. Jag fattar inte vi blev bästa vänner? Du är i alla fall en person jag litar så jävla mycket på .
Berättar allt för dig precis allt, till exempel allt ifrån killar till min familj och om jag bara har ont i lill tån .
Du är min allra allra bästa vän ! Tack för jag fick chansen att lära känna underbara dig. Tack Hedda!
Du betyder mer än något annat. Dig kan jag offra mitt liv för. kommer aldrig glömma dig. om jag tappar kontakten med dig så ska jag säga till mina barn när jag blir stor att jag hade en som var min bästa vän och hon är en vän alla vill ha! Du betyder allt för mig . mitt hjärta slår för dig dagligen. ett H finns alltid i mitt hjärta !
älskling , vi för alltid . igenom allt .. lämnar du mig? lämna jag dig!
Kommer alltid finnas för dig gumman vad som än händer kommer jag stå upp och hjälpa dig.
är jag nära på att dö och du behöver mig räkna med mig, gör det alltid !
-Jag älskar dig Hedda Henriksson ! ♥


Vackraste människan på jorden !

Kommentarer
Postat av: julia

jättefin blogg ! :)



kram!

2011-01-04 @ 03:42:53
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: mimmi

fin blogg och fin tjej :D

2011-01-04 @ 15:46:32
URL: http://mimmiaskiild.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej jag har frågestund på min blogg! Fråga gärna någon/några frågor! - http://buuuuusig.blogg.se tack i förväg! :)

2011-01-05 @ 09:44:53
URL: http://buuuusig.blogg.se/
Postat av: Alice

klicka på min blogg där nere för skrev ett u för mycket! kram<3

2011-01-05 @ 09:57:13
URL: http://buuuusig.blogg.se/
Postat av: elin

Nu är vinnaren av bloggtävlingen utsedd! Kolla in om det var du :)Direktlänk --> http://ceags.blogg.se/2011/january/vinnaren-av-bloggtavlingen.html

2011-01-05 @ 16:13:18
URL: http://ceags.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awww sötis löve u bästavän !!!!!!!!!!!! <3333333333333333333333333333333

2011-01-05 @ 17:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback