Om du ser det här så vill jag att du ska veta..

Fast vi bråkar hela tiden så vet jag inte hur jag ska säga det här? Du är min stora syster..
Jag förstår själv inte hur mycket du betyder för mig, otroligt så mycket du betyder.
Jag har left med dig hela mitt liv och kommer göra det i resten av mitt liv.
Jag vill vara som din bästa vän, vill vara den som hjälper dig hemma. Vill att du ska kunna lita på mig!
Jag litar på dig men ibland tvivlar jag men ska aldrig göra det mer, för du ska veta allt om mig.
Jag bryr mig om dig fast jag är världens drygaste snorunge eller vad som helst?
Om säger att jag "hatar" dig eller något, så kommer jag aldrig mena det. ALDRIG.
Jag älskar dig ♥, fast det blir fel ibland.
Om du inte fanns i liv skulle jag rasa ihop !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

gullit, har också en storesyrra (elr flera men en riktig) o ja förstår EXAKT va du menar höhö, fett random men aja :P va heter låten ? :) <3

2011-02-25 @ 18:45:12
URL: http://jenniferdrottning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback