Helgen

I helgen har jag varit på Ekerö med Faye!
I fredags var jag på idols genrep, kramade min älskling Moa och snyggingen André! Sedan träffade vi Rasmus och åkte till Ekerö, drog hem och typ somnade direkt!
Lördags sov vi och träffade rasmus och philip, var med dem från 19.00 till 02.00 ungefär. Vi var hos Faye och hade krig typ! Jag krigade för att få sova men dem alla drog i mina ben så jag flög ut ur sängen. Haha!
Riktigt rolig och mysig helg med min vän Faye!
Idag har jag bara varit hemma och tagit hand om min sjuka stora syster Emma! Krya på dig ♥
Skulle säga att jag är hennes slav! Nu är jag väl allt för snäll och gullig.
Vill sova men kommer inte kunna somna, så får väl sitta framför datorn i minst två timmar till om jag inte hittar en bra film att titta på.
Hoppas ni har haft en lika bra helg som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback