Pigg som en mört

shit Fanny Thuresson smsade mig för 10 minuter sedan att jag hade eett förhållade med Niclas Jacapusi(stavning?) då fick jag damp och sprang och hämtade datan.
men gud aldrig att jag vill ha ett förhållade med han så där, misstolka mig inte men han är en bra vän inte mer!
nu kan jag inte somna om, ligger klar vaken och kan inte göra ett piss.
så slog tanken mig att blogga? då blev det så.
men jag ska försöka sova nu, så sov gott!
Du ska få Fanny Thuresson, tro mig hämden är gjuv(?)


Jag heter Isabell Sofie Eriksson.
Jag går på fotboll i enskede, har spelat där sen lite innan sommaren.
Innan spelade jag i Örby där hade jag spelat sen 2007.

Vem älskar du? mig själv! :)
Din/a närmaste vänner? Ellen, Hedda & Maja ;)
Din personlighet som gör dig till dig? Mitt skratt och min torra humor tror jag.
Vad är speciellt med dig? Att jag bryr mig mer om andra än vad jag gör om mig själv.
Hur skulle du beskriva dig själv? nyfiken,omtänksam & hjälpsam.
Vad vill du bli när du blir stor? asså det är inte världens enklaste för ett tag sen ville jag bli polis men typ inte längre. Jag vill hålla på med människor det är det enda jag vet !
Vad skulle du vilja ändra på dig? mitt tålarmod typ, lovar har sämsta tålarmodet !
Skriv något som gör dig speciell? Jag är en positiv tjej för det mesta, älskar att träna och att vara med nära och kära. Det som gör mig till speciell är mitt skratt, mitt skratt är hemskt.. Jag kan inte bråka får skuldkänslor.
Har alltid ett leende på läpparna och är glad fast vi har förlorat en match med 10-0.

Nu har jag varit snäll , kommit på frågor och svart på dom.
nu fick ni veta lit mera om mig, om ni inte redan visste detta? ;)
Men ha en skön sömn inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback