levande död

jag känner mig levande död, vet inte hur det hör ihop.
men känner mig död fast jag lever, det känns jätte konstig.
men jag väntar på att jag ska få svar av mathilda har inte fått något?
iza hade inget att göra så jag sa att hon skulle komma till mig.
så hon kommer väll snart, för hon ringde drygt en timme sedan.
ha en bra fredag kväll, jag är lite trött men humöret blir bättre när jag har något att göra.
 
 Min mormor och min farfar, konstigt va? det brukar vara mormor och morfar , farfar och farmor.
men jag har left med mormor och farfar.
min mormor gick bort 2002
min farfar gick bort 2005
när jag var liten var jag alltid med dom.
dom bodde i missommarkransten kommer jag ihåg , kommer också ihåg när jag och syrran sprang ner för att bada i en pool som fanns i en park vid dom.
jag fick inte ha min mormor och min farfar i liv så länge.
varje gång mina kompisar pratar om sina släktingar.
så sätter det sig rak in i hjärtat, det känns att jag verkligen saknar dom.
jag vet inte hur det skulle varit om dom var i liv?
men jag känner i mitt hjärta att det känns om man pratar om de.
jag hittade min mormors dagbok för ett år sedan.
jag läsde hela, sista året innan hon dog skrev hon den.
hon hade skrivit om mig, enomrt vad det kändes och läsa.
man läser och stor gråter verkligen, jag ska spara den för livet.
hon skrev vad jag hade sagt till henne, jag sa "jag vill vara som dig när jag blir stor"
otroligt att jag hittade den.
min mormor heter Gun, farfar Åke.
om jag fick chansen att önska något skulle jag önska att jag fick se dom en sista gång och säga att jag älskade dom! ♥


Kommentarer
Postat av: C A J S A

SV: Åh tack det samma :) vad gald jag blir <3

kram

2010-11-05 @ 18:54:46
URL: http://cajza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback