Dag 03 – Mina föräldrar

Min mamma heter Cathrine 42 år gammal och min pappa heter Jan 51 år gammal.
Dom är gifta har tre barn, mig och mina två syrror Victroia och Emma.

Pappa har två barn sen tidigare också som heter Sandra och Malin båda runt 20-30års ålden.
Deras mamma heter Britt-Marie och jag kallar henne min 'halv mamma eller bonus mamma' vilket som.
Men egentligen är hon ingenting till mig.

Men jag kan ju erkänna att jag har inte bästa relationen till mina föräldrar eller vet inte hur man ska säga?
Hur många har det? vi bråkar ibland och så vidare... som alla göra för man är så tajta!

Men jag älskar mina föräldrar som är det bästa jag har och kommer ha!
Dom har gjort mig, dom har uppfostrat mig, dom har gjort att jag är jag.
Dom har gjort mig den största tjänsten i hela mitt liv, skapat mig!
Jag skulle inte klara mig utan dom , fast jag hatar dom ibland älskar jag dom alltid !

Man ska vara rädd om det man har...o dom är det bästa jag har !


Gammal bild men det är på min mamma och pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback