Svar på kommentar på kommentar..

vanessa om Nu får det ha ett stop !:
men asså? ok fattade nt att det var så jobbigt att snacka om lxm .... :/ asså trodde bara att ni typ flyttat lr nåt jag venne

moa om Nu får det ha ett stop !:
haha men oj? Jag undrade, och hade inte nån hur som helst aning om att det var så jävla jobbigt. Man behöver förfan inte dryga för det..

kaffehörnan om Nu får det ha ett stop !:
Det är väl er ensak
Gonatt

Svar: Gulligt att ni bryr er. Nu kan jag förklara lite saker så kan ni sluta fråga. Jag och Izabell är vänner fast inte som förut. Jag älskar henne sjukt mycket fortfarande! Men efter jag bytte skola och hon bytte fotbolls lag, så har vi inte samma kontakt. Vi snackar ibland och så men vi träffas inte lika ofta. Vi har nyss bråkat men löst det. Var det klart för er nu ? ;)

Kommentarer
Postat av: vanessa

good to me! ;)

sorry ...

2011-05-25 @ 07:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback