Kärlek är bara ett finare ord för att bli sårad.

Dö så snygg! Mohombi ♥
Idag så var jag,Hedda, Mimmi, Elsa och Mikaela på Kungsträdgården för det var Rixfm festival.
Skit roligt, träffade många jag kände. Vi lallade runt och tog det riktigt chill.
Nårga av mina kompisar råkade bli in dragna i ett bråk så dom sprang raka vägen fram till mig, stolt men fast ne fast jo. Dom förklarade vad som hade hänt och grejer, först att dom bara satt på bänken och gjorde ingenting sen kom några kaxiga fan och sa "vad glor ni på?" sen började dom spraka på dom och slog dom i ansiktet. Omoget!
Dom följde efter om ville verkligen få tag på dom! Jag sa vi går bort här, det blev så allvarligt att polisen var tvungen att komma och skjussa hem dom. Vilket liv man har?
Två bra artister var på RixFm, Ulrik och Mohombi! Så snygga båda två.
Nu tror jag ska tvätta bort sminket, sätta min mobil på laddning och sätta på en rökelse i mitt rum då ska jag nog sova riktigt gott! Godnatt. Puss

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Sv; tack detsamma :D

2011-05-22 @ 22:06:40
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: i i d z. [FOTO]

superfin blogg! :D

allt bra? (:



KRAM!

2011-05-23 @ 21:22:42
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: i i d z. [FOTO]

sv; tack! :D

allt är bra med mig med (:



KRAM!

2011-05-23 @ 21:42:31
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: i i d z. [FOTO]

RÖKER DU?

2011-05-26 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback