Parents are even best friend..

Rubriken en betydelse..Tack Mamma och Pappa att ni hjälpte mig, utan er är jag ingenting!
Till Hedda: Hur mår du min älskling?
Själv mår jag helt ok. Men har haft en sjukt fin dag till helvetet kom som en smäll. Fan vad det kan gå fort, till slut sitter man där.  Starkt av oss att vi stog kvar, tur att du stannade med mig. Jag lovade att hjälpa dig, jag höll det jag lova! Hoppas du kan sova gott nu, jag själv är inte trött.  Jag fick ett bra stöd när jag kom hem, och Hedda ge din pappa Peter en stort tack att han hjälpte oss! Älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: hedda

Jag mår bra nu iaf. I går hade jag skit ont i huvet och mådde piss. Jag är så jävla glad att mina föreldrar försod mig. Jag vet inte vad jag hade gjort utan dej i går kväll. Jag älskar dej isabell!



Btw kom till mig när du vaknat glöm inte mitt hår !

Pussen !

2011-03-04 @ 10:42:01
URL: http://oolydigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback