Det skär i mig när jag hör ditt namn.

När jag ser dig går mitt hjärta i 180 och jag har svårt andas. Att se dig le, gör att jag kan fortsätta leva. Du är speciell. Förlåt, för allt jag har gjort. Du är värd så mycket mer! Mitt hjärta kommer alltid älska dig för den du är och inte den du försöker vara. Snälla, ge "oss" en chans till? Vi båda är värda det. Jag behöver dig, Just precis dig behöver jag!
Det enda jag vill, inget annat. Jag förstår inte hur dum jag har varit, du är min kärlek! Hur fan kan jag vara så dum?
Om du ser det här som du antagligen inte kommer göra så vill jag att du ska veta, Jag saknar din värme, ditt leende, dina varma kramar, dina andetag, dina läppar nudda mina så helt enkelt saknar jag dig!

Kommentarer
Postat av: micke

såg det

2011-03-13 @ 22:10:13
Postat av: jennifer

sv: TAAAAAAAAAAACK! :D <3

2011-03-14 @ 10:27:42
URL: http://randomshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback