Jag begär inte att du ska falla för mig, bara få lite skrubb sår.


Idag blir det nog en chill dag med Hedda och Emelie. Men vi ska inte nog gå ut förnst 6 tiden.
Det är inget speciellt fint väder, när kommer det fina vädret tillbaka?
Vaknade 1 idag för jag somnade runt 4- halv 5. Men jag var inte trött, men det var skönt att blunda.
Då somnade jag. Mysigt! Vi låg och titta på 3 filmer.
1. I taket lyser stjärnorna.
2. Säg att du älskar mig.
3. Bombay dreams.
Hade redan sett två av dom men det var värt att se dom igen. Det blev mycket tårar i dom två första filmerna.
Jag och Hedda låg och grät, gulligt.
I förrgår så tittade vi på Trassel, en as gullig film. Älskar den, rekomenderas fast den är till små.
Nu ska jag se på film igen men vet inte vilken. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback