Varför ska det alltid vara såhär?

Jag vet hur länge jag klara av det här? Får bara problem av er.
En familj ska väll hjälpa inte stjälpa? orkar inte mer förstår inte ni det.
Jag är inte av sten, tror att ni bestämmer över mig? klarar mig bättre själv!
Varje dag kommer jag hem och får samma skit varje dag, varje gång jag går innan för ytter dörren.
Kanske någon dag, någon kväll så kommer jag inte till dörren på kvällen.
Jag hör inte av mig ni kan inte få tag i mig, kanske bäst att jag gör så?
Kanske mår bättre om jag bor i en snö driva i Rinkeby? Så kanske jag får se hur mycket ni verkligen bryr er om mig.. jag bryr mig inte längre, det jag säger är inte omöjligt. Som jag känner nu vill jag bara baka en väska och hoppa ut igenom mitt fönster och inte komma tillbaka på ett bra tag! jag orkar inte mer, får skit var dag.
O när jag försöker så får jag bara "öhhmmmm...städa ditt rum" eller inget svar? ska det vara ett tack.. snällt. skit snällt ! men tänker inte vika mig, dra! jag lever mitt och ni kan leva erat. mitt rum är min lägenhet!
Min dörr är mitt fönster , ni gör inget för mig så varför ska jag göra något åt er?
Hejdå... klara inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback