Odenplan

Nu är jag hemma, har varit hemma ett tag men har varit med Ellen Mårdsjö :) !
Skit kul, vi gjorde egen blodpudding.. det gick bättre än vad det gjorde förra gången.
Förra gången blev det kaos, så få åt  typ bara hälften av blodpuddingen och slängde resten.
Min fredag tillbringade jag med Maja, Ellen, Hedda och det coola killarna.
Fredag till lördag sov Majsan hos mig. Hade en träning utom hus i lördags.
Lördag till söndag så sov jag hos Hedda i hennes farfars lägenhet med hennes pappa och lillebror!
På söndags morgonen alltså idag hade vi träning klockan 9, det gick helt okej men missade öppet mål.
Efter träningen spelade jag tv spel med Oliver (Heddas lillebror). Hade skit skoj !
Efter träningen i lördags träffade jag och Hedda , Micke och gänget.
Och idag träffade vi Micke och Viktor, var först hemma hos Micke sen Viktor.
Båda bor skit fint, avis på båda lovar ! miihiihih ;$
Men en toppen helg från mitt håll ! :D
Ellen älskling ♥

Hedda bästis ♥

Sexig bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback