Ny vecka, Nya dagar, Nya händelser

Super fin bild på Maja min älskling och mig .


Idag har jag varit i skolan, hade prov kände som det gick skit bra. Det var på alla länder och huvudstäder i Europa.
Det som jag är bäst på !
Om jag får alla rätt kommer jag bli, skit glad. Kommer belöna mig själv.
Ibland behöver man sånt.
Men efter skolan så åkte jag till Maria skolan i zinken men innan det mötte jag Maja,Oscar och Ellioth i blåsut.
Sen gick vi in i Maria skolan och blev ut slängda typ miljoner gånger, men till sist kom Hedda.
Sen åkte vi och fixa lite saker till mig, det kostade mig 730:- !
Men det är helt klart värt det.
Efter jag hade köpt mitt löshår så träffade vi Micke, Viktor Lindqvist,Viktor Persson och David.
Gjorde inte ett piss, typ chillade.
Sen åkte jag och Maja hem till bästa Maja. Och hade skit kul !
Våran humor. Jag vågade inte hoppa ner från hennes lillebrors säng.
Hon mobbade mig för det .
Hade i alla fall jätte mysigt med min fina Maja !
Jag älskar dig Maja det ska du veta. Det har varit hit & dit emellan oss men tur att det har blivit bättre. För du har så stor betydelse i mitt liv! 
Pink är bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback