Mobilbloggning

Hur gammal kan jag ha varit? 2-3 år kanske. Nu är jag här igen fast via mobilen , jag Har sjukt tråkigt och har absolut inget att göra! Ligger i min säng och drömmer mig bort i dröm landet. I dröm landet kan ju allt hända med ett finger knäpp. Det är det som är så underbart härligt. Men just nu vill jag att min ängel Hedda ska vara här och sjung god natt visor och leka med mitt hår. Hon gjorde det igår när när jag sov hos henne och jag kunde inte sova.. Jag somnade direkt sen :$ ! Faktis sant. Kände mig som en tre åring igen. För när jag var liten sjöng alltid mamma för mig och även pappa ibland. Det minns jag faktis klart och tydligt i mitt huvud har jag bilder också. Men Nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och sova. Vad skönt när man tänker efter ! Pussar från Isabell :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback