Första inlägget på 2011

Ja men ser man på mycket har hänt med bloggen? ser ni vad jag menar? :)
Menar då flera saker har hänt ..
Jag har haft bloggen i två år .
Sen bytt header .

Tycker header blev rätt lyckad , eller?
Men i alla fall igår var det nyår och jag hade super kul, hoppas alla ni hade det med !
Jag fick samtal från massor av gamla kompisar , skit vad glad jag blev när alla ringde. Det värmde verkligen i mitt hjärta!
Fick ett samtal av min underbara och fina vän Mimmi Strömbäck !
Vi hade typ 500 små smällare igår och 10 stora och precis alla är slut har inte en enda kvar !
Så vi var ju ute ett tag då, min jacka luktar ju rök .. så den ska tvättas.
Men ha en bra fortsättning ! :)
Precis tolv togs den hära bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback