Du är fin som du är.

Jag älskar dig tveka aldrig på det , vad som än händer kommer jag älska dig. Du är Fin som du är. Gör inte till dig. För jag älskar dig för att du är du! O det vet du. Vill mer än vad du tror. Lämna mig inte! Fast jag inte visar det så betyder du sjuk mycket. Om du lämna mig idag vet jag inte vad jag skulle göra fly från verkligheten? Du skulle förstöra mitt liv. Skulle inte kunna gå vidare. Kommer finnas som du vill snacka och tack för det lilla tiden vi har haft tillsammans och det kommer bli mer än vad det är. Det vet jag.. Texten är till en speciell person som inte vet hur mycket personen betyder för mig, men hoppas att du läser det här och förstår att det är just dig jag menar. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback