Börjar bli en vana.

Mina fina älsklingar. Ellen Mårdsjö - söt och helt underbar. Hedda henriksson - snygg och också helt underbar. Två super sköna tjejer som jag vill spendera mitt liv med. Tjejerna är en del av mitt liv. Utan er är jag bara halv.. Jag skrev ett helt långt inlägg nyss. Men allt bara försvann för jag är så duktig och trycka på tillbaka knappen. Duktig flicka -.- Känns som jag börjar blogga nästan varje kväll från mobilen, och skriver vad jag gör och sånt. Idag är en sån kväll som alla andra kvällar , har sjukt tråkigt och ligger bara och tänker . Jag tänker så mycket så jag inte kan sova, jobbigt länge. Jag behöver sova det är skola imorgon ! Jag är inte på topp . Men mår bättre än vad jag gjorde igår och än vad jag gjorde i morse. God natt på er nu ska jag stänga av min hjärta och mobil och försöka sova :-)

Kommentarer
Postat av: Liza

Trevlig blogg du har där :)

besök gärna min med http://lizasatterstrom.devote.se

2011-01-14 @ 16:15:10
URL: http://lizasatterstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback