Älskar dej mer än nån annan älskling !

Hur ska jag börja? Jag vill säga att mitt 2010 hade inte varit något utan dej. Du gjorde mitt år perfekt, ända sen den där natten hos maja. Jag är så grymt tacksam till min älskade Maja , som gjode att jag och issa lärde känna varandra. Jag kom ner till Majas rum den dan och där inne satt min ängel . Issa ända sen första gången va det du och jag. Vi bara ställde oss upp tog en massa bilder, och jag kände inte dej? men det spelade ingen roll för det känndes redan som jag gjorde det. Vi började träffas mer och mer och nu är du min vardag. Oftast när ni läser på min eller issas bloggar står det va med issa eller var med hedda. Isabell Eriksson världens finaste och mest underbaraste person. Finns inte ord för hur vacker och underbar du är. Jag älskar dej med hela mitt hjärta , och skulle du lämna mig jag skulle säriöst ta självmord. Skulle vi ens bråka skulle jag inte gå ut på flera dagar , bara ligga inne på min säng och gråta. För du betyder så hämst mycket för mig. Sommaren 2011 är vår sommar . Jag kommer vara med dej dynget runt. Vet du vad som är så himla bra med dej? Jag tröttnar aldrig på dej . Till dej kan jag säga allt. Jag avskydde den jag va förut men du har gjort mig till den jag är i dag och det är jag så himla glad för. Jag skulle kunna skriva ett helt inlägg till dej där det bara stod jag älskar dej , för jag gör värkligen det. Du är värkligen den bästavännen jag nånsing kunnat få. När jag blir stor och sitter där och ska bäretta för mina barn hur min uppväxt var när jag va liten är det ditt namn jag kommer nämna först och mäst.


Älskar dej bästavän !

                                                

Kommentarer
Postat av: caroline

vart köper du löshår isabell ? :) <3

2011-01-28 @ 18:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback