Alla borde tänka på det här

Oroa mig inte för vad andra tycker om mig.
jag lär inte för skolan, utan för livet
jag lever inte för att äta, utan äter för att leva
Det viktiga är hur gott jag lever, inte hur länge
Om jag vill hatas, hata. Om jag vill älskas, älska.
jag är mig själv - det finns redan så många andra
Oroa mig inte för vad andra tycker om mig.



jag lär inte för skolan, utan för livet.



jag lever inte för att äta, utan äter för att leva.



Det viktiga är hur gott jag lever, inte hur länge.



Om jag vill hatas, hata. Om jag vill älskas, älska.



jag är mig själv - det finns redan så många andra.



Kommentarer
Postat av: LOVA

Håller med.. :)<3

2011-01-01 @ 13:36:46
URL: http://lovass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback