Tisdag = sjuk .

Skit ful bild på mig från min födelsedag när Ellen sov hos mig. Vill bara visa hur glad du gör mig!
Idag är det tisdag och det betyder fotbolls träning men det blir ingen för mig, känner mig inte så bra ärligt talat.
Måste va hemma och se till att det ska bli bra, helt och hållet.
Vill inte gå runt och va små sjuk länge hellre är jag hemma några dagar och är frisk efter det.
Mår lite bättre nu för har fått i mig lite frukost förut men känner mig lite hängi bara.
Hoppas det går över. För nästa vecka är det sport lov, i love it.
Då ska jag ha riktigt skoj med familj och vänner!
Det roliga kanske redan börjar imorgon för om jag piggnar till och Ellen gör detsamma så ska hon sova här.
Har studiedag på torsdag, satan vad nice va? ;)
Nu ska jag gå och sätta på mig en ansiksmask och dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback