Till Fanny :)

Har varit med saknade Fanny idag, hade jätte kul fast vi gjorde inte speciellt mycket var hemma hos henne och tog det chill. Skönt och bara var ibland. Som vi gjorde idag! Fick klagomål på min bloggning att jag är dålig på det..
Men det ska jag allt bevisa för Fanny att jag inte är det !
Därför är rubiken som den är ! ;)
Men fick göra egen middag dag. Mamma skulle iväg och handla med Pappa!
Orkade inte stå och göra värsta middagen så det blev blodpudding med ett glad juice, godare än vad det låter.
Min dag har varit så seg men Äjä,Linnea och många fler har gjort den bättre.
Sen blev det ärligt talat bäst när jag åkte mot Fanny!
Jag älskar dig Snygging! ♥

Kommentarer
Postat av: Fanniiii

Hiiihhihihihi issaaa, älskar dig :D <3

2011-02-03 @ 07:20:06
URL: http://fannythuresson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback