God morgon !

-Jag orkar inte mer!
Alla gör dumma saker, men så mycket fel kan jag inte göra hela tiden? jag kanske fortfarande felet?
Jag gör det jag kan men att komma hem till ett helvete kanske inte är det lättaste.
Jag har varit stark men jag orkar inte ta mer o mer!
Om man faller gång på gång vart kommer slutet?
Får skit för vad jag än gör..
det är inte ens värt det längre, känslan med livet börjar sakta rinna ur mig!
När man nästan förlorar den man älskar som mest är inte det lättaste.
Ett sätt att se på mig att jag mår dåligt är att jag gråter oftare.
Jag älskar dig men varför har det blivit som det är?
Vill ha det som förr när vi kom överrens!

Kommentarer
Postat av: mihai

trist gumman :(...men finns här, glöm inte det ;) <33

2011-02-03 @ 21:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback