Du e min ögonsten

Då var jag här igen då , måste ju blogga lite på Isabells oxå för hon bloggar hela tiden på min. Haha , men det är kul känns lite som vi delar blogg , sen e det sjukt gulligt. Men ni kanske vill vet lite om mig ? För nu ska det bli intresant . Okej nu får ni en liten text om mig ! :)

Jag är 14 år (97a) och är ungefär 170 lång och smal . Från början var mitt hår brunt men nu e det svart . Jag har rätt så själv lockigt hår vilket jag hatar för det är ap fult och nästan aldrig rakt. Jag älskar fotbollen, jag har hålt på med det sen jag var 5 eller 6 år . Jag vill absolut INTE sluta med det för det får mig lung och tänka på nåt annat. Sen från början så spelade jag i a-laget men byte ner till u-laget för jag kände att jag måste få kunna slapna av och började faktisk tröttna på fotbollen helt ett tag.

När jag blir stor är det ända som räknas för mig en snygg lägenhet och lite pengar att shopa för, därför sattsar jag i skolan. Jag har bytt skola 2 gånger av olika privata själ.

Om jag skulle beskriva mig själv med 3 ord skulle jag nog säga efterbliven, snäll och själv kär.

Jag är sällan den som har kille eftersom jag inte kan vara säriös i ett förhållande , det beror väl på att jag aldrig har haft tillräkligt med starka känslor för någon. Kan säga att jag är kär , och har aldirg varit det förut i hela mitt liv. Men resten är privetsy ;D

Älskar dej ISABELL ERIKSSON !

Bilden sitter åvanför mitt skrivbord :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig älsklig!

2011-02-22 @ 17:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback