Stan med Hedda

Idag har det varit helt bak vänt, har faktiskt inte hängt med ett piss på någonting. Tyvärr!
Jag fick veta att jag skulle sluta ett men den sista timmen skulle vi bara se på film, men den sög.
Men fick vara med Äjä. Sen efter skolan så ska jag hem men då drar Sebbe mig till Hampus som bor granne med mig. Så var där från halv två till fyra tills Hedda kom till farsta. Sen gick vi hem tog oss någon macka och drog in till stan. Vi gick av i Gamla stan, gick in mot dom gamla gatorna. Jag köpte en chai latte, sen gick vi vidare bort mot Kungsträgården och där stannade vi och tittade på vattnet och solade lite. Sen gick vi bort mot T-centralen, plattan typ. Vi var inne på punk shop och letade efter navelpiercing men det fanns ingen som fasnade i Heddas ögon. Kan hålla med om att det inte fanns så fina.
Sen vandrade vi vidare bort mot Hötorget och där träffade vi en snubbe från "Svenska dagbladet" och han gav mig en tidning och jag drev självklart med han. När vi står och snackar med han dyker Elsa och Ida upp, så vi står och snackar med dom i 1,5 timma. Skit trevligt, har aldrig varit så trevligt att snacka med någon.
Elsa kom med förslaget ska vi dra till Zinken (Zinkensdamm) . Så vi alla drog dit och satte oss på läktarn och forsatte snacka. Riktigt mysig dag !
Vill säga jag har så jävla bra vänner! Förlåt för språket men jag kände bara för att säga det.


Kommentarer
Postat av: ida

looooove u <333

2011-04-15 @ 16:29:42
Postat av: Elsa - [ http://eblife.blogg.se ]

Älskar er allihopa! :)

Haha, svd-killen som ska ringa din morsa.... HAHAAH :)

2011-04-15 @ 22:23:33
URL: http://eblife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback