Livet går ut på kärlek, hat och förlåta.

Lovet har varit riktigt trevligt, har haft jätte roligt. Fast det finns vissa men i allt.
Jag har inte haft tid till att blogga men nu fick jag låna Heddas dator och skriva ett inlägg.
Lovet har typ i stor helhet tillbringats med Hedda. Ellen har tyvärr blivit sjuk och varit det nästan halva lovet :(
Nu ska jag hoppa i säng och sova så gott med min älskling Hedda. (om hon inte slår mig i sömnen vill säga..)
Jag älskar dig Hedda! ♥
Livet är inte en dans på rosor. Det är som en balans gång, det gäller att gå rakt. Vissa saker är svårare än andra. Men det gäller att inse sina fel, och gå vidare. Allt klarar man inte av, ingen klarar allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback