magda här

Hej Isabell min älskade vän.
jag tror du vet vem som skriver just nu.
kommer du ihåg hur vi träffades? du var på fest, jag mötte dig på gatan. några veckor efter träffades vi för första gången, vi två. på riktigt. vi mötte upp några killar & var på Lisebergsplan. jag var såhär glad över det kommer jag ihåg. jag var så stolt att ha dig som vän, jag gick runt och verkligen skröt om det :$. sen den dagen jag skulle sova hos dig. när jag glömde min plånbok på donken, vi lärde känna alla våra män & allting. så jävla underbart. vet du varför? för du är en så jävla bra vän. jag brukar alltid fråga dig "vet du vad som är skillnaden på solen och dig?" du slockar aldrig. du är mitt ljus i mörkret. du är min värme i kylan. lova mig att aldrig glida isär, jag kommer aldrig klara av det. hand i hand livet ut, det är så vi sagt? det är så det kommer vara också va? jag litar på dig nu, jag litar på oss. jag blir nästan tårögd av att tänka på någonting annat. vi ska fortsätta vara såhär tighta, visst? visst. även om vi förändras, även om vi gillar olika, ska vi alltid gilla varandra. jag kommer alltid gilla dig. och om jag förlorar dig vet jag inte vad jag ska göra. du är en som får mig på bra humör när jag vaknar upp på morgonen. du gör att jag kan sova ordentligt på kvällarna. att få ett sms där det står "hej älskling" kan göra min dag. att få se dig & få en kram kan göra min vecka. jag blir varm bara att tänka på det. när du sagt att du älskar mig, vet du hur mycket det betyder? det betyder verkligen enormt mycket. man ska verkligen vara sparsam på att säga det. tack, för att jag är en av dom. jag minns dagen jag fick vakna upp brevid dig. du låg fortfarande och sov, men jag log. jag kände mig trygg, jag visste om att en äkta vän låg brevid mig. att få vakna vid dig fick mig att må bra. jättebra. att få somna vid dig fick mig att må bra. jättebra. vi har minnen som folk kämpar för att få. vi har vänskap som vissa aldrig kommer att få. men vi har klarat det, vi har kommit upp i en vänskap nivå som är svår att slå. men mer ska det bli. livet ut, älskling. du vet att du kan berätta allt för mig, lita på mig. jag vet att jag kan berätta allt för dig, det vet bara. och babe, varje gång du är ledsen är jag ledsen. jag kommer ihåg när du skrev att du inte orkade mer, jag fick så ont. vi kämpar med varanda. alltid. jag kommer alltid finnas vid din sida. Isabell, jag är sparsam. men detta kommer direkt från hjärtat.
jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: hedda<3

ofc jag ska göra det under dagen ;D <333333333333333333

2010-10-27 @ 10:45:09
URL: http://oolydigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback