en enda människa kan göra så mycket

en sak förstår jag inte, en sak som ingen kan svar på. jag mår dåligt när jag går till skolan, du förstör allt. förstår du inte det, ingen tror mig! alla ska tro dig, alla som tror på mig är mina vänner som vet om denna skit som jag kommer till varje dag. fattar du att jag mår dåligt av ditt beteende. du har gjort att skolan inte är vilktig för mig längre, skiter i allt speciellt skolan. det är piss, och allt är ditt fel. men hur ska jag förklara det för någon, jag har försök, men då lever ju på det som har hänt. kan dom inte tänka på mig och inte fatta hur jag har det. jag vill inte ha det så hära och jag vill inte lösa detta, vill inte ge den en chans. tror du det är mitt fel att det blev så hära? det var du som fixade denna skit för mig? känner mig rädd i skolan, den rädslan kommer jag aldrig få bort. det är läskigt och du skrämmer mig. kan inte sluta tänka på allt, men du har gjort allt men du skulle på mig. hallå, vad har du för problem. du har ingen häst hemma! sätt inte dina problem på mig, hur ska jag klara av detta. jag har left med det här i 2 månader och ingen tror mig ! dom säger bara att dom inteb vill välja parti. tror dom att jag sitter och ljuger för dom rätt upp i ansiktet eller, shit vad tänker dom igentligen förresten jag vill inte veta det. skulle må sämre, allt andra är toppen men en människa sabbar hela mitt liv, en enda fum männsika. bara en. men det är som en klump i magen, den kommer aldrig försvina. men ni andra kan inte säga att jag ska försöka ta borten, varför lyssnar ni inte på mig? jag talar ju sanning medans dum huvudet andra sidan bortet sitter och flinar och ljuger, men ni bara lyssnar men säger inte speciellt mycket. jag vill säga till er andra som lägger i och säger att "vi vill inte", hahah patetiskt ... känner ni mig eller? ni fattar ju inte ett piss. tänk om ni var mig och kände hur jag mådde, då skulle ni ändra åskit ni skulle förstå mig då alla skulle förstå mig. ni säger att det är min uppfattning ni kan fråga varje kotte dom säger ungerfär det som jag har sagt, men ni ba han är bra. han är sämst och äcklig! han är inget att ha kvar. om jag fick skulle jag döda dig, seriöst! menar dom stacka orden jag säger. ni säger att jag ska försöka förstår hur han mår? fattar ni inte att jag inte vill tänka på honom jag mår bara sämre då. sen säger ni att jag ska förlåta honom, säger bara lyssnar ni inte nyss vad jag sa. varför säger jag? varför lyssnar ni inte? varför håller ni på? varför tänker ni på er själva? varför kan ni inte tänka på mig och försöka förstå mig? är det så svårt att lyssna på mig och tänka hur jag faktis har det. jag vill inte ha något med denna männsika att göra, inte ett piss vill inte ens höra hans namn i min närhet, ska ni snacka om honom kan ni gå någon annan stans. sen det var en totyr att sitta där inne med han, det klänkte mig och tryckte ner mig som ni åt norden mycket, jag grät ju bara. fick ju inte allt sagt? allt kan jag inte fått sagt heller! mitt hjärta säger säg allt menads min hjärna säger nej, orka säga allt det kommer bara bli sämre och du tjäna ju ingen ingenting på det. det är hemskt att ha den tanken i huvudet hela tiden, jag vill ju men kan inte för ingen lyssnar bara alla mina underbara vänner som verkligen förstår mig och hur jag har det. sen säger ni att jag kanske har missupp fattat vissa saker, okej får jag fråga då. missupp fattar jag allt då? jag kan ju inte vara helt syskist störd, jag behöver ingen sär beandling. jag är normal , men varför ger männsikan mig det då? emh tack säger jag då. som om han vill att jag ska bli ner tryck och må dåligt och få dåligt självförtroende. men det kan inget stoppa mig, ingen speciellt inte någon av er. jag tycker det är så dåligt av er att ni lever på det som har hänt och skit i vad som händer nu, det är nu vi lever inte igår, inte imorgon eller om en vecka vi lever percis nu men ta vara på den stunden då. istället för sabba de. det var bra innan han kom, det bra bra fattar ni? bra!?!?! och sen väljer ni han som är sämst och inte kan ett piss. emh, vemm vill ha honom. INTE JAG I ALLA FALL, tror ingen vill ha honom... eller jag vet rättare sagt. men jag vill verkligen tacka alla mina vänner för allt stöd jag har fått av er. ni har hjälp mig så mycket och verkligen verkligen hjälpt. jag går till skolan varje dag för er och inget annat. känns som jag inte bryr mig längre om skolan, jag blir det jag blir när jag blir äldre. kan inte gör något åt saken. och tänker inte göra det heller, för vill inte ha det som det är nu. jag får väll bli det som passar mig när jag blir äldre men jag lever just nu och just nu bryr jag mig inte ett piss. kan inte sluta tänka på det, räddslan finns inom mig hela tiden, usch vad jobbigt det är . kan inte må sämre än vad jag gör. försvinn och kom aldrig tillbaka!
VILL TACKA ALLA MINA UNDERBARA VÄNNER SOM HAR HJÄLPT OCH STÖTTA MIG, NI SKA HA ETT STORT TACK.
tacket kommer får hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback