Utkast: Okt. 11, 2010

Skriv ditt namn och blunda: isabell
Skriv ditt namn med armbågen: isabell
Skriv ditt namn med hakan: iksabvsdsell
Skriv ditt namn med näsan: isabell

 men titta så grym jag är, eller inte!
kan inte ens pricka rätt med hakan, sämst ser man ens där att det står mitt namn?

är hemma idag från skolan igen, det börjar bli tråkigt.
men ska till skolan kl 3, mamma och pappa väntar där på mig.
jag tror jag till skolan imorgon om inget går fel eller om dom säger något.
vi får väll se!
men ska klä på mig och fixa mig, och fixa mig är att sminka mig.
hoppas ni har sovit gott? jag har drömt världens mardröm!
det var jätte jobbigt vaknade flera gånger, somnade om och drömmde samma dröm.
hemsk kan inte sluta tänka på den, vill inte ens berätta den :S
men ha en bra dag :)

 
 jag igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback