Hedda här!

ISABELL ERIKSSON vet inte var jag ska börja. Först och främst vill jag att du ska
veta att jag älskar dej. Vad som än händer så kommer jag alltid göra det. Du är den väkraste
personen på jorden. Jag kan inte beskriva dej med ord för orden fins inte en sån vaker person som du är . Du e speciel för mig och vi är så grymt lika. Personligheten lika galen men också smart (höhö med undantag).
 Gmn det är genom fotbollen vi lärde känna varandra. Jag kommer i håg när jag var med ditt lag ( mitt nu oxå då ) och jag satt där och skulle ta av mig skorna för att åka hem från en match.
När du fråga om du kunnde få mitt nummer. Gmn kommer aldrig glöma det , så jävla glad
 att du finns där. Älskling du kännr värkligen mig och jag dej.
Jag kommer i håg dom gångerna vi skrattat åt något som dom andra inte försår vad vi skrattar åt
men vi gör. Jag är så sjukt glad att jag har dej vis min sida. För den jag älskar
mest på denna jord är du och så kommer det alltid vara. Vi har aldrig bråkat
och det kommer vi inte göra heller , för med dej går det inte att bråka. Du är underbar och jag
älskar dej så fucking mkt.

LILLASYSTER <3 STORASYSTER

- Syskonkärlek !



Klicka HÄR för att komma till min blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback