håller jag på eller är jag?

Vet inte men hade ont i huvudet hela dagen igår, sen igår kväll när jag kom hem så känded det som jag skulle svimma och jag började se suddigt. usch vill inte bli sjuk! 
 men har bara grymt ont i huvudet och sen vet jag inte vad jag har gjort med mitt ben, jag kan knappt gå på mitt vänster ben.
vad har jag gjort, sovit konstigt eller? låter skit skumt.
jag blev väckt av Elvira(elvis) hon var tydligen också hemma.
hon är typ också sjuk, ingen aning har inte frågat.
men hon skulle iväg och köpa hår färg nu.
hon håller på att fixa med håret, hon vill bli lika blond som jag typ.
det kommer bli fint men just nu har hon orange hår , inte så jätte snyggt men jag vet hur det känns!
hemsk känsla ska jag säga -.-
ska forsätta ta det lungt och bara ligga i soffan hela dagen.
VILL INTE BLI SJUK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback