0-2 till bajen damfotboll

jag har varit vaken jätte länge jag vaknde halv 10 -.- döö jobbigt men har skit ont i nacken så jag vet inte vad.
jag har varit och hämtat mina saker hos maja och träffade ellen och ellihoth där, alla är så gulliga!
jag bakde först med ella och victoria på skoj, sen kom elvis,emma och bertil hem och ville också ha.
så nu har jag gjort ännu mer till sandra,emma,elvis,ella,victoria,mamma,pappa,mig,bertil,mail & kanske iza.
kladd kaka blev det, mumsigt!
det är många som kommer äta, middagen blir super god bakad potatis.
det var fett länge sen men det är så gott.
men iza kanske ska komma och sova, vill håller på fixa det.
håller alla mina tummar!
ha en forsatt bra lördag kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback