Allt kan hända



  allt kan hända men man måste klar det mesta.
man kan inte bara köra in sig och tänak jag vill dö.
jag har gått igenom det mesta och dom flesta har sagt du måste titta fram åt och sluta titta bakåt.
jag kan säga att det hjälper att titta framåt, inormt mycket.
 det flesta har svårt att göra det.
jag hade det i början men nu har jag lärt mig vad ett liv är.
man kommer in i sitvationer när det är som jobbigast men livet går ut på att man ska vara stark och kalara det.
 men bättre tider kommer alltid, det gjorde det för mig.
nu lever jag livet och jag är inte rädd för något.
 jag låter det hända och gör det bästa av sitvationen när det kommer.
 tänk på orden som har sagts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback