som vackrast när det gäller

usch vilket äckligt väder, eller vad säger ni?
jag vill ha snö visst, okej för mig. men inte snö blandat regn!
vi hade snöbolls krig i skolan blev mulad på såg ut som en ful åsna idag i skolan.
tack !??!?!?!? hatar snö, speciellt när man blir mulad.
men i alla fall rubriken är ju lite ute i innehållet, grejen är eftersom jag var så vacker efter skolan så sätter jag mig på bussen och åker. det är lungt till jag kommer till högdalen, det kommer på värsta snyggingarna på bussen.
o där sitter jag skit ful ohh bara tittar på dom, dom trodde säkert att jag var cp skadad, precis kommit ut från behandlings hemmet.
men har träning idag, kommer bli hård träning det är fys men super roligt!
tur att det är inne i alla fall, annars hade jag tuppat av.
är rätt så trött så ska lägga mig ner och vila ett tag.
om jag hinner tror jag kan göra ett snabbt inlägg innan jag åker till träningen.
 

(bilden tagen igår, jag o syrran hade ansiksmask)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback