allt bara surrar

Varning kommer ett långt inlägg igen:
Allt bara snurrar vad händer, vad ska jag göra. sluta ni gör mig bara ledsen på ett bra sätt. jag älskar er alla! ni alla betyder på olika sätt. blir knä svag kan alla ihop när som helst. finner inga ord. hur kommer jag hantera det hära? kommer fan dö av gråt imorgon. när jag går från skolan imorgon kommer jag gråta, jag lämnar fan mitt hjärta. men alla minnen där lever jag fan på. har växt upp där. livet där är fan ett liv. vet inte hur jag ska förklaar det hära för alla som inte känder mig. men livet har inte varit lätt för mig. alla vänner som har hjälp mig som  inte känner mig och som känner mig ska bli änglar! ni har varit min medecin och är den. skulle inte klarat mig utan er. mitt liv har verkligen allit på plats av er. ni har satt det på rätt plasts. tack för alla fina ord på facebook. kommer alltid finnas för er. igenom allt. ni alla ska ha mitt nummer, så det är bara att fråga om det! jag känner allt. kan inte stå upp mina ben kommer bara vika sig. jag gråter bara i min ensamhet. förlåt för det kommer så plötsigt. men jag fick inte säga..men nu vill jag bara säga att jag vill hålla kontaken. allt har varit som en dröm! ni har gjort det.. kommer aldrig glömma er, ingen! känns som jag kommer dö i sömnen. vafan ska jag göra?! käns som jag inte klaar av det hära. alla gör mig tår ögda. jag gråter, gråter!! alla ska vara se vad folk skriver. alla en värda en förmögenhet. om jag var rik skulle jag ge alla så jävla mycket! nu kan jag inte ens säga allt. vad som en händer ska jag alltid vara den stacka tjejen jag är. jag har varit så när på att gör det som ingen ska göra det.
är inte rädd för döden längre, det kan inte bli bättre. men bäst kan det aldrig bli för det är den fast det ändå barit sämst. ingen förstår mig, inte ens jag själv gör det. jag kan offra mitt liv för alla andras. livet utan mina vänner jag har idag skulle jag inte klara mig. jag har fått hjälp från alla. jag gör bara det hära bytet för att det är inge bra att jag har det som det är. det kommer kännas mycket bättre när jag kommer till en annan skola. jag får visa vad jag går för, kommer ge allt för att gör det bättre från det dåliga. men detta kommer sitt i mitt liv för alltid kommer aldrig glömma när jag sitter inne på kontoret och gråter o säger du ljuger, du gör inte saken bättre för det!! ingen har vågat säga emot, ingen bågar heller. men jag vågar och har vågat! du är inte värt ett piss. tycker synd om hela din släkt som som faktis måste leva mig dig :S kan i alla fall undvika dig! kommer inte glömma skiten! när jag var hemma så mycket från skolan bara för att du var där. nu är det över. känns overkliget ! nu kommer jag leva mitt liv som inte han kan förstöra! förut ville jag inget annat än att du skulle dö , men nu kan du få leva men utan att jag behöver se dig! mardömmen är över, har jag vaknat och slutat drömma nu eller? önska att det var så att allt bara avr en dröm. men jag har fan left i allas mardröm ingen skulle klara av detta som jag har gjort. allt har blivit så konstigt. men jag vill bara att allt ska försvinna och tror att jag kommer glömma det bättre om jag byter skolan. hoppas! jag önskar mig själv lycka till. vill aldrig råka ut för någon sånt hära igen, aldrig i mitt liv.
händer det igen kommer jag döda mig själv! grymt hårda ord med vet inte om jag skulle klara av det. kanske skulle dö av smärtan? jag vet inte! men jag ska lova mig själv in för alla andra att jag ska sköna mig och börja ett nytt liv i skolan för jag ska sluta sminka mig lika mycket , jag ska sluta störa på lektionerna , ska inte bråka med någon com jag inte heller har gjort (klarar inte av det) helt enkelt sagt så ska jag leva livet som det kommer. ska njuta av min underbara morgon dag, det kommer bli den bästa dagen i mitt liv. kommer älska varje sekund av det som händer, inget kan få förstöra min morgon dag. kommer sent glömma den det känner jag på mig.
-Tack för att ni har funnits till för mig!♥
MVH Isabell Sofie Eriksson.


Kommentarer
Postat av: Eilish

Men gud Isabell! Vet inte vad jag ska säga. Jo, som sagt du får lova att ha det bäst i nya skolan och stanna och fortsätt att vara den du är! Jag älskar dig och så kmr det alltid att vara!<3333

2010-11-12 @ 17:48:34
Postat av: Elsa

Men Isabell!<333, du får ha det bra i din nya skola!<3 Vi var inte så nära varandra men du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, och du får låva att hälsa på oss (i din gamla skola) Älskar deej<3

2010-11-20 @ 16:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback