gästblogg

Halloj, haha.
Magda gästbloggar nu. de va jag som skrev en text te Isabell förut. men iallfall. Isabell sitter i bilden påväg hem från landet & när hon kommit hem ska hon ut och springa, städa. efter de ska hon faktiskt träffa mig. jag ska sova hos henne inatt och sen på måndag kommer ni kunna se oss på stan. vi ska gå runt lite där, höhö. ikväll ska vi äta donkäään till middag. men inte alls mycket. typ dela på pommes. vi ska försöka göra videoinlägg också. men vi får se hur de blir med de. våra pappor är lika, visste ni de? båda har varit boxare. coolt va? coolt as hell. men iallfall. de va väl inte så mycket mer. fortsätt läsa hennes blogg & sånt. läs min också, haha. ja de va inte så mycket mer. hon lever satt ni ni behöver inte oroa er. Puss!


där e jag

/ Magda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback