Vad hände/händer?

Jag satt vid datan ett tag förut och sen skulle jag fixa mig och så. då tänkte jag var lite smart att stänga va datan.
så jag gjorde det och nu när jag loggade in så hittar jag ingen bild på 'Mina bilder' :'O
vart har alla mina bilder tagit vägen? sen hittade jag som på picasa men inte där bilderna ska vara?
usch hatar när sånt hära händer mig och jag blir alltid lika sur när det just händer mig...

Men ska prova stänga av datan och sätta på den igen och ser om det fungerar om jag får tillbaka bilderna på rätt plats?!


Skön snubbe ! ;)

Justin bieber = är snygg som tjej ! Hittade på facebook som en kille hade gjort..

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha garvar ihjäl mej! :D sv: tack desamma föresten! allt bra?? :) <3

2010-12-16 @ 20:13:36
URL: http://justfille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback